خاطراتم درد میکند!(پست ثابت)




عمر من قد نميدهد به سفرت بگو كوتاه بيايد!!!!!!!!!!!!!!!! ***************************** دردم این نیست که او عاشق نیست دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است دردم این است که با دیدن این سردیها من چرا دل بستم؟؟؟؟ *****************************

ஜღ♥ღஜدل شکستهஜღ♥ღஜ
دل نوشته های یک دل شکسته

 

مهم نیست اگربه من بخندي

وقتی‌ میگویم خاطراتم دردمیكنند

توفكركن من دیوانه ام

اماباوركن

خاطراتم جایی گوشهٔ قلبم

.........گاهی‌ تیرمیكشند

وقتی‌ به تمام لبخند‌هایی‌ فكرمی‌كنم

كه بی‌ دریغ نثارهمه می‌كردم

و بی‌ محاباتبدیلش میكردند

به بغض،به زخم،به دردي

لابه لاي خاطراتم،گوشه اي ازقلبم

براي یك بارهم كه شده

باوركن

قلبم نیست كه تیرمیكشد

خاطراتم هستندكه دردمیكنند ..........

  



نظرات شما عزیزان:

nameless
ساعت22:50---8 شهريور 1391
لحظه ها را گذراندیم که به خوشبختی برسیم.غافل از اینکه خوشبختی در آن لحظه ها بود که گذشت
موقث باشید


shahab
ساعت17:26---28 بهمن 1390
مهسا ؟؟؟

نیکتا
ساعت15:06---10 آذر 1390
slm
وبت عالیه گریم گرفت وقط کردی به من هم سر بزن


دهکده غمها
ساعت11:50---19 آبان 1390
سلام عزیزم چگونه ای
فصل پائیزه برگها میریزه واسه عاشقا چه غمانگیزه دلم به پائیز خوش بود زمستان می رسه ای خدا فصل غصه ها كی تموم میشه پنجره ها را باز كنید دلم گرفته اون كه اومید جونمه از خونه رفته از خونه رفته

سلام وبلاگ زیبایی با مطالب خوبی داریپ

بهم سر بزن خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
.:: ::.




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ